Поиск по базам:


Женские кеды the chinese brand zapato x6
Фото - Кеды женские Barracuda Кеды женские женские кеды the chinese brand zapato x6

Кеды женские Barracu...

Кеды женские

Посмотреть карточку товара

Цена: 27850 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Кеды женские Fabi Кеды женские женские кеды the chinese brand zapato x6

Кеды женские Fabi Ке...

Кеды женские

Посмотреть карточку товара

Цена: 19990 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Кеды женские Dibrera Кеды женские женские кеды the chinese brand zapato x6

Кеды женские Dibrera...

Кеды женские

Посмотреть карточку товара

Цена: 20990 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Кеды женские Barracuda Кеды женские женские кеды the chinese brand zapato x6

Кеды женские Barracu...

Кеды женские

Посмотреть карточку товара

Цена: 28890 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Judith Frey Building Consumer Good Brands in China женские кеды the chinese brand zapato x6

Judith Frey Building...

Inhaltsangabe:Abstract: Against the backdrop of the Western world’s sa...

Посмотреть карточку товара

Цена: 9189 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Neil Hunter Devil.s Gold женские кеды the chinese brand zapato x6

Neil Hunter Devil.s...

They both snapped around when Brand stepped into the open, his revolve...

Посмотреть карточку товара

Цена: 1902 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Балетки ZAPATO Балетки женские кеды the chinese brand zapato x6

Балетки ZAPATO Балет...

Балетки

Посмотреть карточку товара

Цена: 2490 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Lucy Cheramy Effects of the co-branding strategy in the luxury industry on Chinese consumers женские кеды the chinese brand zapato x6

Lucy Cheramy Effects...

Master's Thesis from the year 2014 in the subject Business economi...

Посмотреть карточку товара

Цена: 2889 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Полусапоги ZAPATO Полусапоги женские кеды the chinese brand zapato x6

Полусапоги ZAPATO По...

Полусапоги

Посмотреть карточку товара

Цена: 3850 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - THE WHITE BRAND® Низкие кеды и кроссовки женские кеды the chinese brand zapato x6

THE WHITE BRAND® Низ...

контрастные аппликации, бант, узор в клетку, эластичные вставки, скруг...

Посмотреть карточку товара

Цена: 3250 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - THE NO ANIMAL BRAND Высокие кеды и кроссовки женские кеды the chinese brand zapato x6

THE NO ANIMAL BRAND...

букле, ламе, без аппликаций, разноцветный узор, шнуровка, скругленный...

Посмотреть карточку товара

Цена: 4550 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Jessica Duong Western European Consumer Perception of a Chinese Brand. An Examination of Huawei женские кеды the chinese brand zapato x6

Jessica Duong Wester...

Master's Thesis from the year 2014 in the subject Business economi...

Посмотреть карточку товара

Цена: 4827 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Isabelle Idrac How to make a Western brand successful in China. should it rely on its Western image or adapt to its products. market. женские кеды the chinese brand zapato x6

Isabelle Idrac How t...

Master's Thesis from the year 2013 in the subject Communications -...

Посмотреть карточку товара

Цена: 5364 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Ботинки ZAPATO Сапоги на каблуке женские кеды the chinese brand zapato x6

Ботинки ZAPATO Сапог...

Ботинки

Посмотреть карточку товара

Цена: 3990 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Фото - Muhammad Wolfgang G. A. Schmidt The Big Chinese Character Dictionary. Covering 8897 Chinese Characters with Sound Transcription, English Meaning Definitions and Writing Practice According to the Chinese Radical System женские кеды the chinese brand zapato x6

Muhammad Wolfgang G....

This new Chinese Character Dictionary covers over 8000 Chinese simplif...

Посмотреть карточку товара

Цена: 8689 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Дополнительная информация:

Inhaltsangabe:Abstract: Against the backdrop of the Western world’s saturated and fatigued consumer goods markets, the evolving of China’s new consumerism is probably among the most thrilling developments of our days. While the run of foreign companies for China is going on uninterruptedly and many are still struggling with rudimentary difficulties like distribution or production planning, the market is already entering the next stage of competition: the competition of brands. This thesis lays out how foreign (Western) consumer good brands need to be developed in the PR China to ensure long-term market success and a sustainable strong standing with the Chinese consumers. In a first step, this author shortly analyses the situation of existing Chinese and foreign brands in terms of overall market conditions, market trends, domestic or foreign brand dominance, and factors for success or failure. A second step specifies relevant urban Chinese consumer groups according to socio-demographic factors, the consumers’ general living conditions, lifestyles, and perspectives. A preface on the Chinese system of values delivers the background for further understanding of this paragraph. Subsequently, the core part of this thesis is concerned with brand positioning, branding and brand communication as integral elements of brand building. It introduces modern status-quo concepts from Western brand building practice for each element. With reference to the findings from the preceding brand and...